|
Α΄ΕΞΑΜΗΝΟ: ΒΙΟ-ΪΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΡΙΑΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
|
|
|
Α1
|
Μοριακή Βιολογία
|
2
|
Α’
|
Α2
|
Κλινική και Μοριακή Γενετική
|
2
|
Α’
|
Α3
|
Μοριακή Κυτταρολογία
|
2
|
Α’
|
Α4
|
Κλινική και Μοριακή Βιοχημεία
|
2
|
Α’
|
Α5
|
Μοριακή Κυτταρογενετική
|
2
|
Α’
|
Α6
|
Κλινική Χημεία
|
2
|
Α’
|
Α7
|
Μοριακή και Κλινική Φαρμακολογία
|
2
|
Α’
|
Α8
|
Εφαρμοσμένη Φυσιολογία – Εξωσωματική γονιμοποίηση
|
2
|
Α’
|
Α9
|
Γενετική μικροβίων, παρασίτων και μυκήτων – Αντιμικροβιακή θεραπεία
|
2
|
Α’
|
Α3
|
Μοριακή Κυτταρολογία
|
2
|
Α’
|
Α10
|
Μοριακή και κλινική ιολογία
|
2
|
Α’
|
Α11
|
Γονιδιωματική και Πρωτεωμική στην προγνωστική Ιατρική
|
2
|
Α’
|
Α12
|
Βιοτεχνολογία και εφαρμογές της
|
2
|
Α’
|
Α13
|
Βιοστατιστική – Βιοπληροφορική
|
2
|
Α’
|
Α14
|
Υγιεινή και ασφάλεια εργασίας στο εργαστήριο Μηχανισμοί μεταλλαξιγένεσης – καρκινογένεσης
|
2
|
Α’
|
Α15
|
Πρόγραμμα μαζικού πληθυσμιακού ελέγχου για τη διάγνωση παθολογικών καταστάσεων Είσοδος στην αγορά εργασίας – Εργασιακές σχέσεις
|
2
|
Α’
|
|
ΣΥΝΟΛΟ Α΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
|
30 Π.Μ.
|
|
|
Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
|
|
|
Β1
|
Βιο-Ιατρικές εφαρμογές στην υγεία
|
2
|
Β’
|
Β2
|
Μοριακή προ- και μετα-γεννητική διάγνωση ασθενειών – Συμμετρίες και Μοριακή Θερμοδυναμική βιομορίων
|
4
|
Β’
|
Β3
|
Κυτταρο- και Ιστο-καλλιέργειες – Θρεπτικά υλικά
|
2
|
Β’
|
Β4
|
Βιοτεχνολογία – DNA – Διαγονιδιακά ζώα
|
2
|
Β’
|
Β5
|
Βιοηθική στην ιατρική – Κλωνοποίηση κά
|
2
|
Β’
|
Β6
|
Γονιδιακή θεραπεία και οι βιο-ιατρικές εφαρμογές της
|
2
|
Β’
|
Β7
|
Ανοσοβιολογία – Ανοσογενετική και ασθένειες
|
2
|
Β’
|
Β8
|
Ογκολογία – Αντικαρκινική θεραπεία
|
2
|
Β’
|
Β9
|
Διαγνωστική μοριακή ανοσοϊστοχημεία
|
2
|
Β’
|
Β10
|
Ανατομική – Ιστολογία
|
2
|
Β’
|
Β11
|
Επιγενετική – Φαρμακογονιδιωματική
|
2
|
Β’
|
Β12
|
Βιοιατρικές και Μοριακές Τεχνικές – Τεχνολογία συναφών οργάνων
|
2
|
Β’
|
Β13
|
Δημιουργία – χρήση ερευνητικής πατέντας Ανάπτυξη δεξιοτήτων στις μοριακές επιστήμες
|
2
|
Β’
|
Β14
|
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ερευνητικού πρωτοκόλλου – Ανίχνευση διεθνούς βιβλιογραφίας – Συγγραφή και δημοσίευση επιστημονικών εργασιών
|
2
|
Β’
|
|
ΣΥΝΟΛΟ Β΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
|
30 Π.Μ.
|
|
|
Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
|
|
|
Γ1
|
Πρακτική άσκηση και εκπαίδευση:
1) στις διαδικασίες ανάπτυξης-προσαρμογής στις διάφορες διαγνωστικές ανάγκες,
2) στον ποιοτικό έλεγχο και
3) στην εφαρμογή εργαστηριακών τεχνικών
|
10
10
10
|
Γ’
|
|
ΣΥΝΟΛΟ Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
|
30 Π.Μ.
|
|
|
Δ΄ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
|
|
|
Δ1
|
Εκπόνηση Διπλωματικής εργασίας
|
30
|
Δ’
|
|
ΣΥΝΟΛΟ Δ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
|
30 Π.Μ.
|
|
|
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
|
120 Π.Μ.
|
Α’Β’Γ’Δ’
|